Tema: Re: Noriu sex
Autorius: xx
Data: 2010-03-10 14:35:09
> kuria reiks lankyt ligoninese ir karsint, vietoj to, kad lekt su vejeliu
> apkabinus nokstancia n-mete :)

mano amziuje...tokios nokstancios ziures tik i mano pinigine...
tas vejelis ir bus ta atostogu menesi...
kai vel arsiu per dienas, niekam nebeidomus busiu...

> Isakai tik savo mintis ir norus, jausmus, isgirsti kita ir ziurek kartu
> randi sprendima.

Kaip rasti sprendima, jei ji sako, na suprantu tavo norus, bet as nenoriu,
man paskui slapiuoja, man slykstu ir t.t.

>Santykius sugriaut lengva vienu veiksmu,

Tai vat ir bijau, kad tas vienas pro sali pasidulkinimas
 ir gali tapti tas vienas veiksmas...
kuo ir busiu apkaltintas visam laikui i prieki...