Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-09-21 19:40:33
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h9853d$ns4$1@trimpas.omnitel.net...
> Taigi rasiau jau, vietoje imties kaip daryta atskiroje vietoje "VU
> fizikai/matematikai",
> "Medikai" ir suplakimu su LZUA, VGTU priimant tai kaip neesmini niuansiuka
> (minimalu skirtuma
> neitakojanti vaizdo) imama imtis "visos aukstosios mokyklos", tada uzdedami
> kriterijai "kuo skiriasi, kokie butent tie niuansiukai" ir pagal tai daromos
> isvados.
> Niuansiuku skaiciui daugejant isvados tvirteja.

Blyn, pas tavi tikrai problemos su analize. Taigis aiškiai rašiau "CCCP'e
kolūkiečius į armiją ėmė". Tuo klausimas "ar gali sau leisti agrarinė XXa.
valstybė imti armijon žemdirbius" ir išsemiamas. Visi tie lyriniai nukrypimai
apie LŽŪA ir VISI terodo vieną: CCCP'o valdžia bandė kolapsuojantį
žemės ūkį gelbėti suteikdama lengvatas būsimiems agronomams (o kolapsavo
dėl prieštaraujančios žmonijos prigimčiai kolchozų sistemos).

> [...]
> sutvarkoma idendant brangia ir kokybiska dali ir vaziuojama toliau. Iki
> sekancio gedimo...
> Socialiniu mokslu atstovo elgesys - jei sugedo generatorius, matyt ir kiti
> komponentai nusideveje
> panasiai, randam ant smugio kas cia pigiai pigiai uzkimstu ta akivaizdzia
> skyle iki pardavimo ir
> keiciamas visas automobilis i naujesni. Iki sekancio gedimo...
>
> Kiekvienas is siu tyrimu budu/elgesio modeliu turi savu privalumu ir
> trukumu.
>
> Nesu tikras ar vykusiai paaiskinau, ar pavyks nors ka nors suprasti...

Man tai ir taip viskas aišku, čia pas tavi neaiškumai, sau ir aiškink. Nėra
pasauly tokio dalyko kaip "dvi logikos - tiksliukų ir socialinių". Logika
arba yra, arba jos nėra, trečio kelio nėra. Išvadas kiekvienas pasidaro pagal
savo sugedimo laipsnį.