Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-08-24 09:19:06
Na brangusis fizike, tai paaiskinkit kaip ten su nekintamais reiskiniais
turbulencija, atmosfera, biologines populiacijos, visuomene kaip
komunikacijos tinklas (ir jos posistemes
- ekonomika, politika) ir pan.

Taip, kitimo modelis deterministinis. Butent modelis, ne reiskinys!

P.s. bet kuri imone tam tikra prasme sekta.
P.p.s. taip, tarp daugybes disciplinu teko mokytis ir teises, ir gana daug
(daugiau uz vidutini statistini aukstaji baigusi pilieti).