Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-09-08 10:34:18
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h83aeu$oj2$1@trimpas.omnitel.net...

> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message

> Tu čia kažkur įževgi informaciją ??? Ale ir akylas gi tu...

Bet kuria informacija galima suniekinti lygiai kaip ir isaukstinti. Ka
pasirinkti
kiekvieno asmeninis reikalas.

> Sveikinus susikūrus nuosava pinigų apibrėžimą. Kaip gyvenas nuosavam
> urvely ? Bendravimo problemų nekyla ?

Tai elementarus paaiskinimas savais zodziais, gi tamstai matyt priimtiniau
kokio vardenio pavardenio paaiskinimas savais zodziais/nuomone. Na ka
padarysi,
jei savais zodziais paaiskint truksta suvokimo, tenka naudotis gudresniu
ismintim.
Sakyk kuris tas vardenis irgi pavardenis tau arciausiai sirdies, pacituosiu.

> Vach vach, ir vėl savan urvelin lendi :) Jau ir pinigus nuosavus turi,
> daba
> dar ir valdymo mechanizmus/įrankius. Progresuoji... regresuoji... ?

Progresas vienoje srityje visada salygoja regresa kitoje. Veiksmas ir
atoveiksmis.

> Kas kam idomiau - labai jau skonio reikalas. Musie 99% pranašų/
> religijos kūrėjų yra daug bejėgiškesni už kokį eilinį bibliotekininkystės
> mokslo klasifikatorių. Statistika - žiaurus dalykas, o pranašų pilna
> ne tik gatvėse bet ir psich. gydyklose.

Is statistikos lygiai taip pat ziauriai issitycioti tik mazutele problema.