Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-09-04 15:59:38
Be abejo tai pasaulėžiūros dalykas.
Aš iš prigimties buvau linkęs "į daiktus", o fizikos studijos (bei filosofijos)
tik dar labiau sustiprino (ir ištreniravo) požiūrį, jog esmė yra daiktas.
Gi pas jus esmė yra žodis/terminas/idėja. Jau sykį minėjau, kad
dėl to mums iš principo musie nelemta susišnekėti, bet mano požiūriu
tai jūsų bėda. Teoretizavimas, lingvistinė ekvilibristika - man neidomu,
o pasauliui mažai reikšminga.