Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-08-10 16:21:50
Gerbiamasiai, stipriai kliedite apie objektyvuma. Objektyvumas
turi tiesiogine priklausomybe nuo tanko ant kurio tupi. Ir niekine
nuo tanko esancio kitoje barikadu puseje. Net zurnalistai (zodzio israiskos
meistrai) apie objektyvuma linke patylet ir dazniau pripazysta subjektyvuma.
O tamsta cia kliedit apie universalu objektyvuma...

P.s. siaip labiausiai sau priestaraujat tamsta, dirbdamas savo isvadintoje
represineje
strukturoje ir bandydamas ja paneigti. Paneigineji save ar kaip cia gaunas?

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Neteisingas palyginimas. Jei dauguma manytų, kad smurtas prieš žmogų yra
teisingas veiksmas, tačiau tuo pačiu metu nemanytų, kad smurtas prieš juos
pačius yra teisingas, jų manymas būtų objektyviai klaidingas, kadangi jie
turėtų du įsitikinimus, prieštaraujančius vienas kitam, taip pat vienas iš
jų įsitikinimų prieštarautų objektyviai realybei.

Žmogaus gebėjimas vertinti veiksmus kaip (ne)teisingus yra žmogaus smegenų
veiklos ypatybė, panašiai kaip kad žmogaus gebėjimas girdėti garsus yra
žmogaus klausos aparato ypatybė. Šios ypatybės visiškai nepriklauso nuo to
ar konkretus žmogus jas sąmoningai suvokia ar ne, jos tiesiog yra. Jei kas
nors teigtų, kad absoliuti dauguma žmonių garsų negirdi (ypač jei dar tuo
pačiu metu pripažintų, kad jis pats garsus girdi), jo teiginys būtų
objektyviai klaidingas, t.y. prieštarautų realybei beigi kitam jo paties
teiginiui. Su teisingumu yra lygiai tas pats.

--
Doc