Tema: Re: Politika emigrantu atzvilgiu
Autorius: Trolis
Data: 2016-12-15 10:27:40
2016-12-14 14:39, Linas Petkevičius rašė:
> Cia mes pereinam prie antros grupes pacientu, kuriu as nesupratau, ir
> kuriu man gaila. Aprasysiu gal konkretu pavyzdi, nors tokiu tikrai ne
> vieni.
>
> Pora, sugyventiniai, dabar abiem apie 25-30 metu gyvena Londone, pas
> mano giminaicius. Tai yra mano giminaiciai nuomojasi nama, o jimes
> subnomuoja viena kambari su atskiru iejimu. Gyvena jau penkis metus,
> kambarys irengtas gerai, kiek tai imanoma kambariui - bent jau ahujenas
> telikas per siena ir naujas playstationas yra. Yra ir nauji aifonai, ko
> [...]

Idealizuoja tą gyvenimą, negalvoja racionaliai ir tiek. Turi tarsi
pseudosvajonę.
O tokių ne vienas yra. Na jie užsibrėžė tuos tikslus prieš išvykdami ir
tos savo svajonės ar tikslo nekeičia, ne reevaluatina bėgant laikui.
Tokie grėžta, pasistato tą namą ir po to būna nelaimingi, nes tų pačių
pinigų nebeuždirba, sėdi kaime, darbą susirast sunku, jeigu susiranda
darbą, tai nors jis ir vidutiniokiškas lietuvos mąstais- jie save
graužia dėl to, kad tai yra gerokai mažiau negu uždirbtų UK. galoip meta
darba ir epizodiškai traukia ar į UK, ar į norge (labiau norgę, nes ten
sezoninis darbas labiau). O po to grįžta, nes reikia grįžti - nes turi
savo svajonę nusipirktą... Kuri pančiais juos laiko...

Bet jau tai, kad nekaitalioja darbų rodo, kad šie žmonės nėra
progresyvūs, kocervatyvūs ir tiek. Juos reikia gyvenime stumti ir jiems
diriguoti -tik tada darys. Greičiausiai šeimoje abu tokie - va ir
rezultatas.