Tema: Re: Politika emigrantu atzvilgiu
Autorius: Audrys
Data: 2016-12-14 16:10:12
" Jeigu net panašus procentas nuo algos liks, tai jis skaitine reikšme bus
keliskart didesnis"

o kodel turi likt panasus procentas?
ir kam taip sudetingai skaiciuot, kai gali paskaiciuot elementariai, kiek
pinigu (vienetais) atlieka nuo pragyvenimo?

"RaR"  wrote in message news:o2retk$b34$1@trimpas.omnitel.net...

Bijau, kad neturint kur gyvent nei Vilniuje už 500 EUR, nei Londone už
1000 GBP nepragyvensi. O šiaip nėra čia ko daug filosofuoti - nebūnant
kažkokiu "einamu" specu, daugiau uždirbsi GB nei Lietuvoje. Jeigu net
panašus procentas nuo algos liks, tai jis skaitine reikšme bus keliskart
didesnis ir už jį daugiau galėsi ką nusipirkti ar neskaudžiai Lietuvoje
paimtą paskolą būstui mokėti.