Tema: Re: Politika emigrantu atzvilgiu
Autorius: RaR
Data: 2016-12-14 13:18:44
Na, gal ne visi jei judintų subines, gyventų taip pat ir Lietuvoje. Vis
tik ten didesni atlyginimai ir jeigu panašus procentas lieka po mokesčių
ir būsto nuomos, gali sau daugiau ką leisti, nes prekės (bet ne
paslaugos) kainuoja panašiame lygyje.
O šiaip dauguma ten išvažiavę nesibodi imtis bet kokio, net mažai
kvalifikuoto darbo, ko nenori imtis Lietuvoje, nes gal būtų gėda ar dar
ką nors, nors jį būtų lengviau susirast ir tikriausiai mokėtų daugiau
nei dirbant pagal išsilavinimą.