Tema: Re: Politika emigrantu atzvilgiu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-12-14 14:38:38
Cia mes pereinam prie antros grupes pacientu, kuriu as nesupratau, ir kuriu
man gaila. Aprasysiu gal konkretu pavyzdi, nors tokiu tikrai ne vieni.

Pora, sugyventiniai, dabar abiem apie 25-30 metu gyvena Londone, pas mano
giminaicius. Tai yra mano giminaiciai nuomojasi nama, o jimes subnomuoja
viena kambari su atskiru iejimu. Gyvena jau penkis metus, kambarys irengtas
gerai, kiek tai imanoma kambariui - bent jau ahujenas telikas per siena ir
naujas playstationas yra. Yra ir nauji aifonai, ko beje nera pas pirma
grupe. Darbas - namai, namai - darbas. Prie konvejerio penkerius metus. Na
kartais i koki lietuviska bara ar butkutes koncerta leidzia sau. Taupo
pinigus. Kadangi gyvenimo budu toks, integracijois nera, judejimo I pireki
nuo konvejerio nera, tai ir tauposi letai, o dar ir sudega kokia dalis
kartais. O dabar demesio, kam taupo. Namui. Varenoje. Pradiniam inasui.
Penkis metus. Cia as vienas prihujevshij nuo gero gyvenimo ar visigi teisus,
kai isgirdau ju varianta ir pirma mintis - "eikt nx, kaip man jusu
nuosirdziai gaila".