Tema: Re: Masiulis slabakas
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2016-09-18 06:32:09
бред жареного порося

"Gintas"  wrote in message news:nrjm53$tvc$1@trimpas.omnitel.net...

Apibendrinam?

Kalbant apie Klaipėdą, Lietuva mielai naudojasi tuo, ka lietuviu nekenciamas
Stalinas  jėga atėmė iš Lietuvos draugu. Faktas?  Mas, lietuviai, sėdėdami
dabar uz vieno stalo su vokiečiais, nutaisę kiaulės akis, pasigardžiuodami
kramtome braskes (vaizdziai tariant) užaugintas is vokieciu jėga atimtame
darze.
Klausi kas iš to seka? Mano manymu seka tai, kad derėtu pagaliau suvokti,
kad patys valdydami jėga atimta teritoriją (iš draugų!) turėtumeme mažiau
vaizduot esantis pukuoti. Man tai gėda pries draugus vokiečius, pries
Klaipėdoje gyvenusius ir Lietuvos pazadus girdėjusiu klaipėdiskiu
palikuonis.
Tau , kiek suprantu, ner gėda. Tavo aiskinimas toks vienas-mums davė
Klaipeda Stalinas, vokieciai su tuo sutiko (butu pabande nesutikti!) ,
Lietuvai uostas labai reikalingas-vadinasi viskas teisėta! Teisingai?