Tema: Re: Masiulis slabakas
Autorius: Gintas
Data: 2016-09-14 11:36:09
As tik noriu atkreipti cia skaitanciu dėmesi, kiek cia daug yra vatinuku, rasanciu apie Rusija ir kiek mazai cia lietuviu, rasanciu apie Lietuva.

Jei netiki-pervelk postus ir ivertink, kiek cia rasantiems rupi Lietuva ir kiek Rusija. O jau paskui spresk, kurie turi sasaju su Rusija ar jos nostalgija. Tiek , kurie stebi kas ten dedasi ir nenuildami kisa surasta info cia, ar tiek kuriems rupi kiek Lietuva i skolas grimzta kiekvienais metais, anot Lietuvos statistikos departamento.