Tema: Re: Masiulis slabakas
Autorius: RaR
Data: 2016-09-14 11:24:44
Aš tai nesuprantu, ko tu taip skaudžiai į bet kokius postus apie Rusiją
reaguoji? Gal turi kokių artimų sąsajų, kažkokia nostalgija, ar kas? Juk
kad korupcija Rusijoje milžiniška, pasakys tau kiekvienas rusas, net
didžiausi Putino gerbėjai. O to atvejo mastai kaip ne kaip įspūdingi.
Keli šimtai milijonų baksų, kurių žmogus labai lengvai išsižada - "na
mano, nežinau iš kur atsirado", ką ten Masiulis su savo dėžute ir dar
postringauja apie skolą - matyt, tikisi atgauti, nes jam tai nemaža
suma. O to ruso naujiena sudomino ne tik rusus ar lietuvius, bet ir daug
ką pasaulyje. Ir dar kas tiek kyšių prisigrobęs - kovos su korupcija
skyriaus pareigūnas.
Kyšiai, korupcija, piktnaudžiavimai - tai labai blogai, Lietuvoje irgi
tai nemaža problema, ir man skaudu dėl to. Bet kitą vertus pažiūrėk kokį
tas Masiulio skandalas davė efektą - partijos reitingai sumažėjo tris
kartus, nors tas iškart pasitraukė iš visų pareigų, partija taikėsi į
lyderius, o dabar gali net nepatekti į seimą. Nežinau, ar daug yra buvę
tokių atvejų kitur, kad partijos gerbėjai taip smarkiai reaguotų į
korupciją. Nesakau, kad visų partijų rinkėjai panašiai reaguotų bet apie
buvusį liberalų kontingentą tai daug ką pasako - jiems visiškai nėra tas
pats kas vyksta, jie nepasiruošę toleruoti korupcijos ir, vadinasi,
mano, kad ją galima pažaboti. Jeigu paimsi kai kurių kitų partijų
rinkėjus ar tuos pačius rusus, tai dauguma jų žymiai apatiškesni (visi
jie vienodi, vagys, vis tiek nieko nepakeisi).