Tema: Re: Enduro Kawasaki KLE 500
Autorius: -RaMaS-
Data: 2009-09-22 00:23:12
As sau ieskau v-strom, varadero 1000cc.. Jei atskristu ateiviai ir krize baigtusi tai R1150/1200GS :)))))
Mano ugis ~194. Todel kar ir kaip noreciau pvz sport touringo ar pan, realybej tik sitie variantai lieka. KTM atmetu, del jo labiau offroadiskumo, nes as siai dienai asfaltinis labiau su lyriniais nukrypimais i lengva zvyra.

Afrika, kad ir koks rimtas ir teisingas mocas bebutu, jis jau mano akim moraliskai pasenes.. Nuo 2002 negaminamas (realiai nuo 2001).

Anyway. Gero sios klases moco nepaimsi uz 1keur.