Tema: Re: Enduro Kawasaki KLE 500
Autorius: Velnias
Data: 2009-09-21 16:54:26
Pas Transalpa yra V2 variklis, pas KLE yra R2, o V1 tokio dar niekas
nesukure kol kas.

Pegasas kol vaziuoja viskas puse b, bet turi beda su starteriais - ziurek
kad gerai kabintu starteris, pabandyk uzvesti 10-20 kartu ir ziurek, kad
visus kartus kabintu gerai. Kai pareina, remontas nezinant kur remontuot
kainuoja apie 1000 Lt, zinant kur remontuot apie 300 Lt.