Tema: Re: Enduro Kawasaki KLE 500
Autorius: -RaMaS-
Data: 2009-09-21 17:58:54
Tiesiog supratau, kad man mocas - keliavimui ir daug km sukimui. Viencilindris siek tiek nuvargina del vibracijos savo, kruizinant didesniu greiciu. Ir galios rezervo mazoka, vaziuojant 120-140
Su situ pravaziavau nemazai per pora sezonu, bet jau "isaugau".. Jei rimtai niekas nesusidomes - paemes sunkuji enduro, sitam desiu piktesnes padangas ir paleisiu i offroada :)))