Tema: Re: Enduro Kawasaki KLE 500
Autorius: jami
Data: 2009-09-21 15:37:29
Mano keliones apsiribotu Lietuvos respublikos teritorija. Dazniausiai butu
tripas Vilnius-Moletai ir moletu raj zvirkeliukai ir griovei :))))) Labai
noreciau isvardintus mocus isbandyti, pasiziureti kurie man labiau limpa V1
ar V2.
Gal atsirastu ir tokiu geradariu kurie noretu pasipuikuoti savo zirgais ir
patiketu test drive'ui?