Tema: Re: Enduro Kawasaki KLE 500
Autorius: Velnias
Data: 2009-09-21 14:02:14
Turejau KLE - svoris jo nera mazas, artimiausias konkurentas butu Honda
Transalp, abu jie turi dvieju cilindru variklius ir labiau tinka kelionems.
Konkreciai KLE variklis yra labiau megstantis apsukas ir neturi torko prie
zemu apsuku, kad velgi nelabai tinka bekeleje. Daug plasmasiu - luzta
nugriuvus. Kaip ir sakiau - labiau kelioninis, bet misko keliukais ar
zvyrkeliais irgi tinka pasivazinet. Klausyk, kad variklis nebarsketu, nes
prie didesnes ridos pradeda barsket grandine, kuria teks keisti. Daugiau tai
eilinis japonas, be kazkokiu ypatingu trukumu ar kaprizu. Tas pats variklis
naudojamas kituose Kawasaki modeliuose - ER-5, GPZ 500, EL-500 - savo
charakteriu ir konstrukcija labiau britvinis, negu endurinis.