Tema: Re: Enduro Kawasaki KLE 500
Autorius: jami
Data: 2009-09-21 15:07:22
Labiau noreciau Hondos dominator ar Transalp tik uz tiek pinigu kiek galiu
skirti nerandu :( Del variklio kazkaip linkstu link V2, nes norisi tylaus
patogaus moco. Dar yra kitas variantas kuriuo bus galima pravaziuoti ir
pasiziureti technini stovi tai Aprilia Pegaso 650 1995 metu
Kas apie Aprilia gero/blogo gali paskyti?