Tema: Re: tele2 planas
Autorius: news reader
Data: 2017-10-11 16:56:06
Nugi priklauso nuo operatoriaus labai. Labiau nei nuo modelio.

Karta tokioj tolimoj Afrikos saly omniteliniai telefonai isvis
neprisijunge, bites prisijunge iskart, isskyrus Lumia, kuri uztruko 2
valandas :) Kitais metais bites abonentai jau nebeprisijunge, matyt baigesi
sutartis.

Tai cia apie voice roaming, o dabar dar atsirado ir data roaming, kuris
atskirai junginejasi ir dar labiau viska komplikuoja.