Tema: Re: tele2 planas
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-10-11 09:54:19
Tavo atveju, jei namu tinkle grybauja - gali but ragelio bedos. As tik
sakau, kad kad roaminge vyksta steering'as prie kurio tinklo jungtis ir
tai ilgina prisijungimo laika. Buvo atvejis, kai kirtus Austrijos -
Italijos siena su masina pravaziavau 20km 'be rysio' - visus tinklus
mato, isskyrus Vododafone - ir bbs i aki, 'connecting...' ir sedziu be
rysio. Uzkniso, uzdejau manual pasirinkima ir prie pirmo, kurio
stipriausias signalas buvo - prisijunge is karto.