Tema: Re: tele2 planas
Autorius: Korke
Data: 2017-10-09 22:16:44
Sveiki,

toks trupiniavimas, bet idomu :)

su salyga, kad T2 nusprende prievartos tvarka naikinti esamus/buvusius
planus, gal kas pastarosiomis dienomis susidures, ar like dar "postaliniu"
planiuku paprastam fiziniukui gauti?
Telefo nereikia.
Sutartis gali buti pakabinta jei pasiulymas viliojantis butu.
Kas internetuose skelbiama matau. Beda, kad reikia kazko panasaus I buvusi,
t.y. pokalbiu 100-150 per akis, sms na bent 100 kokiu, bet gali ir nebuti,
internetas 1GB per akis  uz buvusius 2.9eur buvo pats tas, nes ir to
neisnaudodavau. Dabar minimum 5.5 eur/men jei isipareigoji, arba 5.9 jei ne
(150/no limit/2gb).
Operatorius kaip ir px, nes dazniausiai didmiestyje trinamasi (eisiu dar
paziuresiu ka teledema siulo). Bet jei dar likes koks emailas ar pansasiai
kur parasius, pasuka su padoresniu pasiulymu tokiems ubagiskiems
reikalavimams butu visai nieko :). Atrodytu smaukymasis del 3eur/men, nu bet
principo reikalas, jei man nereikia papildomu persamu paslaugu kiekiu, o
susimoket reikia....  I prepaid'a sokti nesinori, nes ten mobilus parasas,
kaskart uzsakinek acijinius planus, bet nespjausiu jei kazko rast nepavyks.

iki