Tema: Re: tele2 planas
Autorius: Korke
Data: 2017-10-10 23:14:23
On 10/10/2017 18:01, kef wrote:
> Tai nemazai tokiu kas neplepa ir visur po waifaju turi. Bet operatoriai
> galvoja kad nusipelne gauti kas men daugiau.

tai jei tik tokia beda butu tai as paimciau, beda, kad praso moket uz
tai privalomai x2 nei tureta.

> Kas del opicialiu T2 planu visiems, geriausia pagal kaina/ka gauni
> atrodo neribota su 2G duomenu *perkant internetu*. Tie 6 men nemokamai
> duoda vidutiniskai 6.5*(24-6) / 24 = ~4.9/men, kas yra way geriau nei
> 2.9/men beveik be interneto ir neplepek.

tiems 24 men pasikabint del tu 25% nuolaideles...,kolkas dar abejoju,
aisku gali pasikeitus situacijai rinkoje siust juos nx susimokedamas
suteiktas nuolaidas. Nebutu dabartinis aparatas toks mielas, pasiimciau
2sim ir nebutu sitos rasliavos cia.