Tema: Re: tele2 planas
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-10-11 09:25:13
Priklauso, net neabejok :) Yra sutartys su operatoriais prie kuriu
tinklo jungiasi pirmiausiai ir tik jei nepavyksta (nezinau tik ar nuo
bandymu prisiregistruot tinkle skaiciaus, ar nuo laiko 'be rysio' tai
priklauso) - tada registruojasi prie kitu tinklu. Susikloscius tinkamom
aplinkybem gali prakabet be rysio gana ilgai, jei ragelyje 'auto'
uzdetas - esu ir rankiniu budu pasirinkinejes tinkla, kai uzkniso laukt.