Tema: Re: tele2 planas
Autorius: kef
Data: 2017-10-10 18:01:01
Tai nemazai tokiu kas neplepa ir visur po waifaju turi. Bet operatoriai
galvoja kad nusipelne gauti kas men daugiau.

Kas del opicialiu T2 planu visiems, geriausia pagal kaina/ka gauni atrodo
neribota su 2G duomenu *perkant internetu*. Tie 6 men nemokamai duoda
vidutiniskai 6.5*(24-6) / 24 = ~4.9/men, kas yra way geriau nei 2.9/men
beveik be interneto ir neplepek.