Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-09 19:53:24
Tai jei naudojamas numeris nuolat, tai be abejo, aš irgi ne kartą (nu čia
bent iki debesinių Androidinių/iOS'inių automatinių backupų laikų) sulaukęs
esu draugų skambučių su prašymu pasakyt vieno ar kito bendro pažįstamo
numerį, nes "telefonas paskendo/numirė/pamečiau, o tavo vienintelio
prisimenu mintinai" :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/