Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-06 21:03:59
news:nbhsi2$7n1$1@trimpas.omnitel.net...

> Ir kodėl gi? Paniatkės tokios?

Ne, tiesiog tokia realybė. Kodėl? Tikriausiai todėl, kad suaugusiam žmogui
patogiau naudotis ryšiu tada kada reikia ir tiek kiek reikia, o ne žaist su
kažkokiais papildymais. Taip su flatreitais arba pseudoflatreitais situacija
kiek apsilygino, bet, kaip matai, ne iki galo. Bet kokiu atveju tai ne
priežastis mest abonentus.
Diskusijų ta tema tikriausiai vystyt nėra prasmės, čia šiaip buvo daugiau
pastebėjimas, o ne bandymas tave padurnint.

Nu va matai, gali jau pradėt mąstyt :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/