Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-07 00:31:21
Sakau gi, kad ginčytis nesiruošiu. Kiekviena taisyklė, žinoma, turi savų
išimčių, aš tik konstatavau faktą (čia ne "mano situacija")
O kas link prepaido pliusų - grynai iš smalsumo, kokie ten jie eilniam
piliečiui, kuriam numeris reikalingas bendravimui su pasauliu, jo
nepageidaujama dažnai keisti ir nenorima "pasislėpt"?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/