Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Korke
Data: 2016-03-08 23:08:41
On 3/8/16 16:05, Caponi wrote:
> "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message
>
> Nu tai a ko tu nori - jei tikslas sutaupyt 10 centų per mėnesį, tai vat
> ir nepatingėk pasipist ir kas antrą dieną tam momentui tinkamiausią
> planą užsisakyt :-)

Ne apie sutaupyma kalbu, apie funkcionalumo absurdiskuma. Jei tavo
prepaide nera pinigu, bet numeris dar galioja puse metu ir as pagal ju
aprasymus galiu TIK priimti skambucius ir sms, kas kaip ir logiska. Bet
mano atveju pasirodo as to padaryti negaliu(!).  Nes anot omnio geniju,
jei tavo prepaide ijungtas roaming'as tu, kad gautum skambucius BUDAMAS
LIETUVOJE, turi tureti saskaitoje pinigu. Kas cia per xuinia man
idomiausias momentas.