Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-06 16:57:47
news:nbhdbr$3in$1@trimpas.omnitel.net...

> Sakai, pasukus iš abonento, šito efekto tikrai nebūtų? Tarp eilučių
> skaitant lyg ir galima įtarti, jog yra kažkoks skirtumas tarp "visi
> tinklai" ir "populiariausi tinklai", bet nėra aiškumo dėl tų mikro
> operatorių, nes nenurodytos tų dviejų sąvokų imtys. Blogiausia, jog apie
> tuos mikro operatorius sužinai tik pamatęs keistas sąskaitas, o taip jie
> niekur neminimi.
>
> Reiks pasukti į Bitę ir pakalbėti, jei tikrai taip, tai teks ir žmoną
> permesti į abonentą.

Nu man prepaidai neįdomūs, ale kadangi "užsikabinau", tai va nepatingėjau
sugaišt minutę:

"KAM GALI SKAMBINTI?
Neribotai skambinti ir siųsti SMS galėsi į BITĖS tinklą (privatiems, verslo,
LABAS ir LABAS KONTRAKTO vartotojams), į OMNITEL tinklą (privatiems, verslo,
EXTRA ir EŽIO vartotojams), į TELE2 tinklą (privatiems, verslo ir PILDYK
vartotojams), taip pat TEO, TELEDEMA, EUROCOM, METAMEDA IR KO klientams.
Skambindamas ar rašydamas kitų operatorių klientams ar padidinto tarifo
numeriais turėsi mokėti papildomai, pagal šių numerių tarifus. Bet būk
ramus – prieš sujungdami tave įspėsime specialiu garso įrašu (laikas,
skirtas jam išklausyti, tau nekainuos). LABAS gali apriboti nemokamus
skambučius į TELE2 tinklą, jei per parą praskambinsi daugiau nei 180 min.
Tokiu atveju pokalbis bus apmokęstinamas standartiniais tarifais"

Visokių pseodooperatorių šiais laikais bele kiek privisę, Vuilniaus
savivaldybę aptarnauja, berods, "CSC Telecom".

Išvada - nuskalpavo tave (tavo žmoną) pagal taisykles. Kas iki galo neaišku,
tai kaip yra su tais įspėjimais - visų pirma ar jie dar egzistuoja (aukščiau
pateiktoj citatoj matosi, kad taip, nors Nevkurse teigia, kad jau nebe), o
antra - jei egzistuoja, tai ar tikrai į ten kokį pyptelėjimą visi atkreipia
dėmesį, asmeniškai aš niekada nesiaiškinau kokią prasmę turi, jei išvis
turi, kartais pasigirstantys kokie pyptelėjimai, svarbu man jie netrukdo
susišnekėt su pašnekovu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/