Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Korke
Data: 2016-03-08 14:21:32
On 3/8/16 01:25, Caponi wrote:

> Čia taip, prepaidai dažnai suteikia galimybę babkes išleist kryptingiau
> (internetui prieš keletą metų ir pats Labasu esu porą kart pasinaudojęs,
> tada dar kainos kartais skyrėsi tarp abonento ir prepaido šitam
> reikalui, o ir vargo mažiau buvo nusipirkt kortelę nei ten planus
> visiokius kaitaliotis vardan kelių dienų). Bet kaip įsitikinom ir su
> šitos temos atsiradimu - toli gražu ne visada universaliau ir patogiau,
> jei reikia universalaus nuolatinio numerio, vat prireiks man su
> savivaldybe pasišnekėt pusvalandį - prieš tai nereikės bėgt papildymų į
> [...]

kadangi reikalas pakrypo vel link prepaid'as vs postpaid'as tai siandien
buvau taip svelniai tariant "nustebintas". Tik nezinau ar as atsilikes,
ar zydrojo operatoriaus techniniai architektai toki fycera pribure.

Zodziu, turejau postpaid'a darbini, keiciant kontora buvo tikslas
pasilikt numeri. OK, einam salonan, migruojam i ezi, gaunam nauja fizini
sim'a del viso pikto ir galvoju viskas zjbs.

Kagi, pirma kelione i uzsieni - ezys mires ... pasirodo siais laikais
dar reikia papildomai uzsisakineti roaming'a ... iki tol n-kartu per n
metu buvo imami ir privatus ir imones numeriai - roaming'as siais
laikais buvo by default ON (nebent paprasai nejungt). Bet OK - nurasome
sita reikala i mano ziopluma, gal su prepaid'ais tai 20 metu atgal
praktika, nors atrodytu elementaru, prepaid'as gi, yra shaibu sask -
rysys uzsienyje veikia, kad uz ienancius budu is ko moketi, net jei pats
neskambinsi. Rasom zajava savitarnoje - tipo aktyvuoja.

Kita kelione viskas kaip ir veikia - valio! , o bet taciau nixuja, tada
prasidejo pats idomumas.

Vel LT sedziu, pildau ten po 2-3 eur, uzsakineju tuos planus kur
minutes/sms/gb uz fiksuota kaina per menesi, poreikio didelio nera, tai
kartais savaite kita saskaita pabuna "tuscia" t.y. kai galiu tik priimti
skambucius.

Kelis kartus gaunu ziniu is serijos "kas tavo nr, neina prisiskambint",
na galvoju, ot ne px, gal kur pozeminiam garaze pagauna, gal dar kas. To
labiau, kad abu numeriai gyvena viename tel. aparate, tai vizualiai
tinklu gyvybingumas tiesiai pries akis. Bet galvoju patikrint sau
paskambinant - nu akurat "sujungimas nepavyko, bandykit veliau". sms'ai
gi ateina normaliai. Na ezio supporto front offisas pasiuncia uzklausa
toliau ir pazada per n dienu issprest.
Siandien gaunu diagnoze "Kadangi jusu saskaita tuscia, o jus esat
uzsisakes roaming'a, todel jums paskambinti ir negalima".  Cia as taip
lengva forma axujelinu... as esu LT ir man negalima paskambinti? pzdc
pzdc ... sprendimas : "atsisakykit/atjunkit roaming'o paslauga, arba
pasipildykit saskaita, tada gales jums paskambinti...nors jus ir LT"

Taigi - nezinau kaip pas labas ar pildyk'a su tokiu pat use case'u butu,
bet as lengvai axujelines.

Issipasakojau :)  Negi cia normalus dalykas toks ir tik as atsilikes :)