Tema: Re: tai apie nexus 5x ir 6p nieko nenorit pasisakyt?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-10-04 12:27:03
On Sat, 03 Oct 2015 23:13:27 +0200, ROOTS wrote:

> Tai cia apsas kazkuris pradeda siurbt, jau pas save buvau pora kart
> uztikes,
> ir kas keisciausia tas ar anas apsas nebutinai visada buna batarkes
> kileris.

Kodel keisciausia? Visiskai normalu.

Appsai yra ganetinai sudetingi daiktai ir priklausomai nuo parametru gali
elgtis labai ivairiai. Pvz pasitaikius (ne-)sekmingai parametru
kombinacijai (pvz vienai is 1mln imanomu) imti suktis ratu ir per pora
valandu issiurbt baterke. O jei jie dar kur nors isiseivina, tai skaityk
amzina laime garantuota :)

Kaip kad pvz esu mates bent pora iphone, kurie taip nezafig staiga
darydavosi silti ir per trumpa laika issiurbdavo visa akuma. Ir gali
resetint kiek nori, tik atstatai backupa ir vel ta pati fignia.
Zodziu gali rinktis arba tavo duomenys arba akumas :)

--
kthxbai.