Tema: Re: tai apie nexus 5x ir 6p nieko nenorit pasisakyt?
Autorius: Caponi
Data: 2015-10-02 19:30:02
OK, nors siaip jo apzvalgu ir nuomoniu pilni Enternetai, tai nemanau, kad
kazka naujo pamatysiu. Zmones sako, kad korpusas pakankamai kokybiskas, nors
ir plastmasinis, tik kai kas pamini klibancius garso mygtukus (panasu, kad
cia toks Moto dizaino elementas, mano Razr Maxx'e jie irgi kliba :-)),
rankoj guli maloniai ir 5.5" ekranas labai netrukdo, ekranas labai geras,
kamera prie gero apsvietimo prie geresniu, patamsy jau ne kas (man fotikas
giliai px, jei jo sugebejimai nera mazesni nei iskaitomas tekstas, tarkim,
A4 formato lape), nasumas pakankamai geras, nors tai nera aparatas
orientuotas i sunkiasvorius geimus (velgi, man dzin), kas pastebima, tai
minilagai sen bei ten, itarimas krenta ant Lolipopo (apie kiek telefonu
skaitinejau paskutiniu metu, tai sita Androido versija, toks jausmas,
labiausiai nevykus pasitaike). Pagrindines priezastys, del ko as ji imu -
normalus dualSIM'as + SD kortele (ne urodai su 2xSIM arba 1xSIm+1xSD) ir
padori batareika. Plius aparatas zada but pakankamai populiarus, be visokiu
nesamoniu, tipo Samsunginis KNOX'as, tai tiketina bus ir pakankamai didelis
custom ROM'u pasirinkimas, jei bus tam poreikis.

Zodziu, nera ten ka daug galvot, as jau ~metus vis pasidairau i rinka,
dabartine situacija atrodo mazdaug taip:
http://tinyurl.com/oxbcj25

Minusuojam is cia visokius Xolo, Vivo (neaiskus ir pardavime normaliai
neaisku kur buna), ZTE ir Huawei (izurodovanas Androidas, Huawei su ta SIM
arba SD kombinacija), silpnucius ir su neaiskiu supportu (tiek oficialiu,
tiek ne) Alcatel ir Panasonic, labai nevienareiksmiskai vertinamus Lenovo
(plius prisiktas kinietisko s.. Androidas (kas tikriausiai ir baterijai
neleidzia gerai pasirodyt) ir SIM/SD kombinacija), stipriai uzpimpinta
busima Sony (gal prognozuojama 3430mAh baterija prie tokiu parametru su Sony
gebejimais labai prastai nepasirodys, bet stebuklu tiketis tikriausiai irgi
neverta, kaina, aisku, nedziugins) ir lieka Motorola :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/