Tema: Re: tai apie nexus 5x ir 6p nieko nenorit pasisakyt?
Autorius: tOMZY
Data: 2015-10-02 20:29:22
Mano Motorola Moto G 2nd Gen mane neseniai nemaloniai nustebino dar vienu
dalyku - naktį išsikrovė baterija (nors prieš einant gult specialiai
pasižiūrėjau - buvo likę 32%, tik wifi išjngiau) ir ryte dėl to nesuveikė
žadintuvas.
Nepamenu, kad esu turėjęs tokį telefoną, kuriam net būnant išjungtam,
nesuveiktų žadintuvas. Ar čia normalu išmaniesiems?

"Caponi"  parašė naujienų news:mumbea$4bv$1@trimpas.omnitel.net...

OK, nors siaip jo apzvalgu ir nuomoniu pilni Enternetai, tai nemanau, kad
kazka naujo pamatysiu. Zmones sako, kad korpusas pakankamai kokybiskas, nors
ir plastmasinis, tik ...