Tema: Re: tai apie nexus 5x ir 6p nieko nenorit pasisakyt?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-09-30 23:08:48
On Wed, 30 Sep 2015 17:53:34 +0300, [mikro] wrote:

> 6p atrodo smagiau, bet nu velgi didelis. o 5x matyt galu gale teks imti
> vien todel, kad mano 4-tam jau ragai ir kanopos, o visa kita man nelimpa
> apart koks s6 ir huawei p8. bet nenoriu as tu pridergtu os, tai matyt
> nieko nebelieka.
> ka siaip publika mastot?

As turbut pasuosiu ir liksiu prie N4. Kaip tik pasikeiciau nugarele, tai
kaip nuliovas :)

Visu pirma - nei vienas nepalaiko nei Qi nei PMA. O as jau nebenoriu
telefono kuri pastoviai reiktu dziaut ant laido.

Antra - mano nuomone didelis yra 5X, o ne 6P. Pagal savo ekrana.
147.0 x 72.6 x 7.9 mm
vs
159.3 X 77.8 X 7.3 mm

5X galejo nupjaut puse virsaus ir dar nuart po pora milimetru is krastu.

Dar 6P bent jau man kiek nedailus, tas jo gumbas man asocijuojasi i ta
snekanti teletabiu periskopa :)

Seip jei reiktu keist telefona, tai turbut konfiguruociau sau MotoX su
bambukine nugarele ar pan. Bet anas suka irgi neturi Qi....

--
kthxbai.