Tema: Re: tai apie nexus 5x ir 6p nieko nenorit pasisakyt?
Autorius: Caponi
Data: 2015-10-02 21:01:50
Taip, isjungtas smartfonas tas pats kaip isjungtas kompas (tiesa, dalis
pastaruju turi galimybe BIOS'e nustatyt isijungimo laika, o telefonai, deja,
ne).
O del neprognozuojamu baterijos rijimo priepuoliu tai as su tuo pirma karta
susiduriau ant zmonos Samsung S4 mini, per gera pusmeti lyg ir isgyvendinau
tas nesamones (vis karts nuo karto ka sugalvodavau ar uzmatydavau forumuose,
kas tiksliai padejo net ir nepasakysiu), ant dabartines Moto tokiu fokusu
lyg ir nebuvo, bet sprendziant is to ka girdejau/skaiciau, tai stabilumas
siais laikais daugiau isimtis, nei taisykle...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/