Tema: Re: tai apie nexus 5x ir 6p nieko nenorit pasisakyt?
Autorius: Caponi
Data: 2015-10-03 18:04:06
Baterija ypac neblizga, bet uz analogisku parametru G4 pasirode kiek geriau:
http://www.gsmarena.com/battery-test.php3

Pilna Style apzvalga, jei idomu:
http://www.gsmarena.com/moto_x_style_pure_edition-review-1308.php

Jei nesivaikai topines gelezies ir aktualu batareike, gali, kaip jau
minejau, atkreipt demesi i Moto X Play, duotuoju momentu prancuziskoj
Amazonej su pristatymu Dual SIM 380 Eur iseina, viensimine versija
amazon.de - 360 Eur  - liks kapeiku ir ant priedu, ir ant aplaistymo ;-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/