Tema: Re: Lumia 930
Autorius: Saulius
Data: 2015-05-05 04:19:56
md <md@myapple.com> wrote:
> On 04/05/15 18:08, Invertuota panda wrote:
>
> nes pats androidas parasytas su Java.

  Žinai, tu gal mažiau juokink groupsą su savo žiniomis. Nes tikriausiai
tau vis tiek nesuprasti, kas ten pas tave atmintį ryja.

  Saulius

PS: mano ragas yra Samsung note 3 su tuo pačiu čiulpinuku. Ir aš jo
nerebootinu mėnesiais (aišku, upgrade privertė tai padaryti). Tad
tikriausiai tiem, kam nepasisekė su tuo laginimu, trukdo koks nors vienas
ar kitas apps'as. Bet kadangi smegenų neužtenka juos identifikuoti (nors
Androide, skirtingai nuo kitų OS, tų priemonių gan pakanka), tai ir lieja
savo nepasitenkinimą forumuose.