Tema: Re: Lumia 930
Autorius: Vacys
Data: 2015-04-30 15:16:20
O man atvirksciai. Androidas uzknisa su savo lag'ais ir luzinejimais.
Pasiemiau sena Lumia ir neatsidziaugiu kaip viskas greitai ir sklandziai
veikia.

"Icetom"  wrote in message news:mhsk7i$lm1$1@trimpas.omnitel.net...

:). Šiaip šiame telefone fotokamera turėtų super džiuginti. Va sesė
atvažiavusi su Iphone 6 Plus, sakykite, ką norite, bet mano Lumia 920 geriau
fotografuoja. Kažkaip užtamsina, ten kur šviesu turėtų būti. iOS versija
naujausia.

Nors man patinka WP 8.1 stabilumas, BT energijos naudojimas ir pan., bet man
į pabaigą eina kantrybė programėlių fronte. Koks oficialus Instagram Beta
jau virš metų nebuvo atnaujintas, Endomondo ir vos vos "kruta", Facebook ir
vis dar keistai veikianti.  Tad palauksiu Windows 10 ir galutinai nuspręsiu.
Kaip tik paskelbė dėl supaprastino Android ir iOS programėlių "konvertavimo"
Win aplinkai, bet abejoju, kad tai greitai įvyks su visomis populiariomis
programėlėmis (ne vien tik Candy Crash) bei įdomu bus, ar funkcionalumas
išliks toks pat:
http://www.windowscentral.com/microsoft-going-all-out-courting-ios-android-developers
http://www.windowscentral.com/microsoft-introduces-tools-let-developers-quickly-compile-ios-apps-windows-10
http://www.windowscentral.com/microsoft-will-let-android-javac-apps-be-quickly-compiled-windows-10