Tema: Re: Lumia 930
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-04-30 10:28:40
jo, appsai lagina. Aš tai daugiau vilčių dedu į universal apps, o ne į
konverterius. Vis tiek gamintojai darys appsus win10 desktopui, tai tuo
pačiu veiks ir tabletei bei rageliui.

Dar pastebėjau, kad appsai, kurių man trūksta visi iš pramogų serijos,
nes darbinių visų pakanka. Gal nebent tas Pebble appsas, kurio
gamintojas iš principo nenori turėti win platformai.

Icetom was thinking very hard :

--
Deivis [persona], Vilnius
Ieškau Audi A5 D/AT '12 / A4 '05 1.8 tq 4SALE už 6k€