Tema: Re: Lumia 930
Autorius: md
Data: 2015-05-04 23:17:24
On 04/05/15 18:06, Invertuota panda wrote:

> Kuom tai susiję su androidu?

turbut tuom, kad androide didele dalis useriu uzsiima tokiais dalykais.

> Ta patį daro mano kolegos gyvenime nematę androido. Ir keikiasi lad
> appsai "tupi atmintyje".
>
> Beje, kuom tamstai androidas taip numynė koją?

Pats androidas man visai nieko, netgi turbut naudociausi jeigu nebutu
geresniu sistemu. Tiesiog erzina kai yra linkstama nepastebeti
akivaizdziu sistemos trukumu, vartotojai kaltinami nemokejimu naudotis
arba (dar baisiau!) nemokejimu pasirinkti kuri androida pirkti ir t.t.