Tema: Re: Lumia 930
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-04-30 23:44:56
On Thu, 30 Apr 2015 21:28:59 +0200, "amenox" <amenox@gmail.com> wrote:

>Iš esmės jau daba taip daug kur ir kaipo px visiems. :) Musų supermamų
>šitstormas juolabiau niekam neįdomus.

Didelis kokybinis skirtumas tarp "ignoruoja party" ir "nori šokt su
visais bet gaunasi belekas".

>Palyginus su devaisų developinimu ir gamyba tai kapeikos. Matei kad dažnai
>tokių sprendimų versijos keičias? Čia būna įvykis kai visi gykai forumuos
>džiaugias kad versija pasikeitė. :)

Aš kaip sykis ne per seniausiai turėjau tokio tipo diskusiją.

Tai rimtai paskaičiavus labai staigiai pasirodo, kad platformos
palaikymas (tik palaikymas be tolesnio developmento) kainuoja
anaiptol ne kapeikas.

--
kthxbai.