Tema: Re: Lumia 930
Autorius: AurimasBar
Data: 2015-05-04 08:57:23
man kazkaip drop box yra, onedrivas yra, skaipas yra, viber yra, asfalt8,
visokie gulsciukai, zibintuveliai, liuksometrai ir kitokie zaidimai yra tai
pilnai pakanka tų WP aplikacijų. Androidą paėmus pirmas įspudis: kaip viskas
kazkip gražiau atrodo, tačiau tik pradėjus naudot irlanda visokių nesamonių,
kodėl pvz nustatytas 24val formatas bet nustatant laikrodį reikia pasirint
pries ar po pietų? voskių nachren nereikalingų nustatytmų, bet kodėl
negalima reguliuot spalvų ekrano kad ir. Kodėl paleistos programėlės, jas
uždarius tieiog pasislepia, ir po kiek laiko jų prisikaupia kad reikia dar
kokios programos rebootint, nes kitaip padeda laginti. Pvz žiūriu yuotube po
kažkiek laiko pradeda striginėt, rebootini - striginėja, atsijungi wifi
rebootini, vel kurį laiką gražiai veikia. Nu i nx toks naudojimas, su WP net
neisivaizdavau kad taip blogai gali būt..

"Icetom"  parašė naujienų news:mi5irb$v6u$1@trimpas.omnitel.net...

> O man atvirksciai. Androidas uzknisa su savo lag'ais ir luzinejimais.
> Pasiemiau sena Lumia ir neatsidziaugiu kaip viskas greitai ir sklandziai
> veikia.

Man lygiai taip pat. Patinka kaip veikia ir t.t. WP OS, bet nebepatinka, kad
nebėra jokio progreso programėlių fronte.