Tema: Re: maksima valdo
Autorius: Ignas
Data: 2014-12-03 01:33:30
Kai prie kasos stovi vietinis Xulio, kuris ir savininkas, ir krovėjas ir kas
tik nori (ar bent jau brolis koks), o kasa - vos ne rankena sukamas
mechaninis agregatas, tada taip, verta ir reikia tikrinti. Su dabartinėmis
elektroninėmis ir paprastais kasininkais tai neturi prasmės.

On 2014-12-01 12:18, Linas Petkevičius wrote:
> O gal visdelto viskas paprasciau?

Tai o aš apie ką? Būtent visada ir reikia ieškoti paprasčiausio
varianto. CodeC versijoje tai yra "nepirktos prekės pridėjimas į jo
čekį, kai kitos prekės visos teisingai nuskanuotos". Iš kur ten galėjo
staiga atsirasti papildoma prekė? Elektroninės sistemos gedimas, kuris
pats prideda pirkėjams kažkokias prekes? Virusas? Irgi įmanoma, bet
"žmogiškojo faktoriaus" versija čia ir toji paprasčiausia.

p.s. Neteko po kokią Ispaniją pakeliaut? Man teko paturistaut po
visokius Ispanijos užkampius, tai beveik klasikinis išdūrimo variantas.
Visus čekius buvau išmokęs skanuot akimis visiškai neatsilikdamas nuo
kasininkų :) Nes jau buvo atsibodę po to su jais aiškintis, makaluojant
pirštu čekyje. Veiksmas, tiesa, jau beveik 10-ies metų senumo, tai gal
kas ir pagerėjo tuose kraštuose, nesidomėjau.