Tema: Re: maksima valdo
Autorius: Bronco
Data: 2014-12-01 13:41:15
On 2014-12-01 12:15, Linas Petkevičius wrote:
> porininkas tarp prekiu isideda riesutus, kuriems tik imituojamas
> skanavimas? Del inventorizacijos po pamainos? Sveriamoms prekems? Nu nu...

O prie ko čia riešutai ir sveriamos prekės? Gi, riešutai buvo tik Night
pasiūlytas pavyzdys. Aš pateikiau schemą, kuri veikia ne tik riešutams
ar sveriamiems dalykams. Siūlau kitą nesveriamą pavyzdį - pvz.
elektrinis virdulys, kavos aparatas, VSOP ar XO prancūziškas konjakas,
virtuvės įrankių rinkinys ir t.t. ir pan..

Nori pasakyti, jog mano schema visiškai neveikianti? Kodėl? Nes
neapsimoka imituot skanavimo ir kaišioti pirkėjams prekes į čekius, o
geriau kasininkui tiesiog su porininku bukvaliai viską pavogt? Tai o ką
tokiu atveju parodys inventorizacija? O ji parodys, jog parduotuvėje
trūksta daug brangesnių prekių. Ir kas tada bus? Apsauga atsisuks kamerų
įrašus ir ims tikrinti kasininko darbą, po ko jis bus pamautas ant
baslio. O kol nėra trūkumo, tol nėra tyrimo, ir tol kasininkas yra
baltas ir pūkuotas.