Tema: Re: maksima valdo
Autorius: Struktur
Data: 2014-12-01 15:53:43
Tada bent ka rukai pasakyk...

Dabar letai ir nuo pradziu: kol kas Codec'as apie _papildomas_ prekes
nieko neminejo. labiausiai tiketina, kad preke apskaiciuota ne tuo kodu.
kas del veikianciu schemu, tai kaip LP monejo, paprasciau visai
neskanuoti kazkokios prekes menamam "kompanionui", nei uzsiimineti
prekiu "prirasymu" prie svetimu cekiu. rezultatas tas pats, tik
atsakomybe galimai butu mazesne (apie parduotuves nuostoliu
buvima/nebuvima kalbet neverta, tokiems jie neidomus).