Tema: Re: maksima valdo
Autorius: monaxas
Data: 2014-12-01 18:53:26
Susikibkit su Bronco rankutemis ir striksekit i ta pasauli kuri isivaizduojate.

Vienas genijus sukciavimo schemas generuoj, kitas gamina antisukciavimo prietaisus...

Apipisinejimas klienta kasoje - pats rizikingiausias budas. Kam mušt riešutukus, kad "savam" neimušt, jei gali ir taip "savam" neimušt?!!!

Aš chujeju. 13 metu turejau "taška", 5 metus dirbau dideliame mažmenines prekybos tinkle. Paskaicius tryda:
fantastu suvažiavimas kažkoks.