Tema: Re: atsakomybe
Autorius: svyt
Data: 2011-11-22 18:13:40
tu jam irgi skundais i visas instancijas gali gerai paerzinti, protingas
darbdavys tokiu dalyku labai bijo, ir nesivelia i gincus. Pagal musu
istatymus, tu jam gali kur kas labiau pakenkt nei jis tau. Pazystamas
issireikalavo 10 000 praktiskai, tik grasindamas skundais. Tiek imone buvo
jo nuomone jam skolinga juodu pinigu.

--
vyt/ /