Tema: Re: atsakomybe
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-09 16:23:29
Nu tai ir tu pagrasink. Kad jo zmona nuviliosi ar i braskes prishiksi.
Vistiek bus vienodai be rysio.

"darbuotojas"  wrote in message news:j9e28q$kmt$1@trimpas.omnitel.net...

Visi cia turi bedu del atleidimo is darbo. o pas mane siandien islindo kita
beda.
Darbdavys nenori atleist is darbo. Esmej skolingas man kruva juodu pinigu
sere pazadais.
Jau isseko kantrybe ir noriu oficialiai atsiliuosuot bet yra nebaigtu darbu.
Jis man pagrasino kad jei iseisiu nesusitvarkes darbu prades man kelt
problemas
panasias kaip sitam poste. Darbus pasibaigt neuztektu dabartiniu istatymo
14d.d.
o naujas darbo pasiulymas irgi nelauks neapibrezto laiko.
Vat tai ir gyvenimas tarp LT "viarslininku".
Kaip pazaboti toki grasintoja? Galiu atsitot ir iseit siandien arba
biuleteni pasimt,
bet tai vat bijok paskui kad idiotai nepridirbtu bedu visokiu.

------