Tema: Re: atostoginiu skaiciavimas
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-20 11:45:21
susidures, bet tikrai tavo aprasytos situacijos neturi jokios ryskios tendencijos priklausomai nuo kaipitalo kilmes :)
Klausima is serijos "pelno ataskaitoje matau pelna xxx lt, o saskaitoje 0 lt" esame girdeje ir is baigusiu universitetus ir dar net ekonominius mokslus ir net univeristeta kuris nera LT ir turi "prestizini" varda uzsienyje :) Taip, kad... visur zmones kurie valgo, sika ir miega :)

T:)